Al meer dan 30 jaar uw munt- en edelmetaal specialist

De bestelprocedure

Bestellen in onze webwinkel is heel eenvoudig. Hieronder beschrijven wij hoe u een bestelling kunt plaatsen, hoe kan worden betaald en hoe de levering plaatsvindt.

Stap 1: Voeg een produkt toe aan uw winkelwagen
Nadat u uw keuze heeft gemaakt, kunt u het gewenste produkt toevoegen aan uw elektronische winkelwagen door op de knop “in winkelwagen” te klikken. Daarna wordt een pagina getoond met de inhoud van uw winkelwagen. Vanuit deze pagina kunt u eventueel het aantal van de te bestellen produkten nog wijzigen. Het totaalbedrag wordt daar vanzelf op aangepast. Vervolgens kunt u ervoor kiezen om verder te winkelen of om af te rekenen.

Indien uw bestelling voor meer dan 10.000 Euro aan beleggingsgoud omvat en u wilt contant betalen, dient u een kopie van uw legitimatiebewijs aan ons te verstrekken.

Stap 2: Gegevens invullen

Adresgegevens
Nadat u alle produkten die u wilt bestellen heeft toegevoegd aan uw winkelwagen, kunt u de bestelling plaatsen door op de knop “bestellen’ te klikken. Op de pagina die daarop verschijnt, kunt u vervolgens uw persoonlijke gegevens invullen. Dit is de enige pagina waarop u uw gegevens hoeft in te vullen. Indien u een account heeft aangemaakt en bent ingelogd, verschijnen hier automatisch uw adresgegevens. Bent u een nieuwe klant, dan kunt u hier tegelijk met uw eerste bestelling een account aanmaken. Dat is overigens niet noodzakelijk om een bestelling te kunnen plaatsen, maar biedt u wel enkele voordelen (volgen van uw orderstatus, overzicht van al uw orders, etc.). Desgewenst kunt u een afwijkend verzendadres opgeven.

Verzending
Vervolgens kunt u de leveringswijze kiezen. Verzending van uw bestelling is altijd verzekerd en voor u kostenloos bij besteding van ten minste 50 Euro. Voor bestellingen met een lagere waarde zijn wij genoodzaakt om 5 Euro verzendkosten in rekening te brengen. In dat geval worden de verzendkosten automatisch verwerkt indien u kiest voor verzenden.  U kunt uw bestelling ook afhalen op ons kantoor te Garderen. Uiteraard zijn daar geen kosten aan verbonden. Wel verzoeken wij u vriendelijk om vooraf een afspraak te maken. Hiertoe kunt u een suggestie doen in het vak "opmerkingen".

Betaling
Ten slotte kiest u de door u gewenste betaalmethode. Wij bieden u drie mogelijkheden om te betalen. Het meest eenvoudig is de keuze voor IDeal. Overigens zijn Idealbetalingen gemaximeerd tot 50.000 Euro per betaling. U kunt er ook voor kiezen om op een later tijdstip per bankoverschrijving te betalen. De betaling moet echter wel binnen een werkdag na het plaatsen van de bestelling door ons zijn ontvangen. U kunt het factuurbedrag overmaken naar bankrekeningnummer NL23 RABO 0366 3782 44 of NL32 INGB 0002 1219 98 ten name van Munthandel Kevelam BV te Garderen onder vermelding van uw ordernummer. Ten slotte kunt u ook contant betalen bij afhalen. Voor internationale betalingen kunt u de volgende gegevens gebruiken:
Swiftcode/BIC: RABONL2U
IBAN: NL23 RABO 0366 3782 44

Stap 3: Bestelling bevestigen
Nadat u uw gegevens heeft ingevuld, kunt u eventueel nog een opmerking toevoegen en de bestelling bevestigen door op de knop "Bevestigen" te klikken. Indien u heeft gekozen voor een betaling met IDeal wordt u na het bevestigen van uw bestelling automatisch doorgeleid naar de betaalpagina van uw bank. U ontvangt per e-mail automatisch een orderbevestiging.

Stap 4: Uw bestelling wordt verzonden of kan worden afgehaald
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, zullen wij deze gereed maken. U krijgt een bericht als uw order is verzonden. Indien u heeft gekozen voor afhalen dan kunt u per e-mail of telefonisch een afspraak daarvoor maken.

Mocht u nog vragen over de bestelprocedure hebben, dan kunt u ons telefonisch bereiken op 0577-461955 of per e-mail (info@kevelam.nl).

  • Contact
  • 0577-461955

Veilig betalen en verzenden